Logotip podjetja Apple je eden najbolj prepoznavnih simbolov na svetu, vendar njegova zgodba sega daleč nazaj v preteklost, ko je bil videti povsem drugače. Razvoj Applovega logotipa je odraz podjetniške rasti in osredotočenosti na preprostost in inovativnost.

Prvi koraki: Logotip z Isaacom Newtonom

Leta 1976 je Ronald Wayne, eden od ustanoviteljev Appla, oblikoval prvi logotip podjetja. Ta zapletena ilustracija je prikazovala Isaaca Newtona pod drevesom, nad katerim visi jabolko. Podoba je simbolizirala odkritje gravitacije, a tudi Applovo željo po inovacijah in razmišljanju izven okvirov.

Kljub svoji simboliki pa je bil ta logotip hitro ocenjen kot preveč zapleten in nepregleden za uporabo v sodobnem tržnem okolju.

Prehod v Preprostost: Minimalistično Jabolko

Po kratkem obdobju z Newtonovim logotipom se je podjetje odločilo za radikalno spremembo. Uvedli so minimalistični logotip – stilizirano jabolko z ugrizom – ki je postal sinonim za eleganco, preprostost in sodobnost. Ta sprememba je postavila temelje za vizualno identiteto, ki danes simbolizira tehnološko inovativnost in vrhunsko oblikovanje.

Prvi logotip podjetja Apple iz leta 1976, ki ga je oblikoval Ronald Wayne, prikazuje Isaaca Newtona pod drevesom z jabolkom in kasnejšo minimalistično preobrazbo v moderno jabolko.

Od kompleksnega Isaaca Newtona do preprostega in prepoznavnega minimalističnega jabolka – zgodba Applovega logotipa.

Zgodba Applovega logotipa je odličen primer, kako lahko preprosta in premišljena vizualna identiteta pomaga podjetju pri gradnji globalne prepoznavnosti. Od kompleksnosti do preprostosti – Apple nas uči, da je včasih manj resnično več.

Če želite ustvariti svojo unikatno vizualno identiteto, nas kontaktirajte in skupaj bomo oblikovali zgodbo, ki navdihuje.